Ser din selvbetjening anderledes ud?
Klik her, så er der hjælp at hente.
Er du allerede tilmeldt automatisk betaling, men har fået nyt betalingskort?
Skift betalingskort her.
Log ind i Mit YouSee.
Og vælg Betalingsmetode i venstremenuen.
Vælg det abonnement, som du vil tilmelde automatisk betaling.
Scroll ned, klik på Betalingsmetode og vælg din ønskede betalingsform.
Har du flere abonnementer, som du vil tilmelde?
Så husk at gentage tilmeldingen for hvert enkelt abonnement.
Det er kun dine fremtidige regninger, som bliver betalt automatisk.
Betal din ubetalte regning her.
Typiske spørgsmål og svar til betaling
Du får din regning i Mit YouSee eller på mail.
Vi trækker pengene den næstsidste hverdag i måneden.
Hvis du lige har oprettet eller ændret dit abonnement, kan betalingsdatoen falde på et andet tidspunkt. Men du får altid regningen 7 dage før, den skal betales.
Har du måske fået et nyt betalingskort, som ikke er tilmeldt din MobilePay?
Hvis du opdaterer dine kortoplysninger, så sker betalingen automatisk næste gang.
Den ubetalte regning kan du betale direkte i Mit YouSee.
Ja, det kan du sagtens.
Du skal bare gøre det senest dagen før, regningen skal betales.
Ja, vi sender dig en mail og en sms.
Du kan ændre dine oplysninger i Mit YouSee.
I Mit YouSee kan du se en oversigt over dine regninger – og hvornår de bliver betalt.
Du kan også se din regning på Betalingsserviceoversigten i din netbank. Regningen bliver betalt, når den fremgår her.
Aftalen fortsætter, indtil den sidste regning er betalt.
Få dage efter dit abonnement er lukket, får du en slutopgørelse.
Hvis du har penge til gode, står der på slutopgørelsen, hvordan du får dem tilbage.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe dig.