YouSee hjælp

Betaling af din regning

Betal din regning automatisk

Du kan betale din regning automatisk ved at tilmelde din regning til enten Automatisk kortbetaling, MobilePay eller Betalingsservice.

Her kan du se hvordan:

Tilmeld din regning Automatisk kortbetaling

Tilmeld din regning MobilePay

Tilmeld din regning Betalingsservice



Betal din regning i Mit YouSee

Før du går i gang: Skal du have MitID eller nøgleviser for at godkende betalingen.

  1. Log ind i Mit YouSee.

    Hvis du har regninger til betaling kan du både se dem i dit overblik over dine abonnementer og på regningssiden.

  1. Start med at klikke på Regning & betaling til venstre.

    Derefter skal du klikke på Betal ud for den regning, du gerne vil betale.

betal regning
  1. Vælg det betalingskort, du ønsker at betale dine regninger med, og udfyld herefter dine kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.

skift-betalingskort (1)
  1. Klik på Udfør betaling, og godkend betalingen med enten MitID nøgleapp eller MitID nøgleviser.



Betal din regning uden login

Før du går i gang: Du skal have MitID eller nøgleviser for at godkende betalingen.

Regningen er betalt, når du får en kvittering pr. e-mail. Hvis betalingen ikke gik igennem, vil du få en fejlbesked. Hvis det sker, skal du kontakte YouSee.

  1. Gå til vores online betalingsside.

  2. Indtast dit Kontonummer. Dit kontonummer fremgår af din ordrebekræftelse eller i øverste højre hjørne af din regning.

  3. Indtast Regningsnummer. Du finder dit regningsnummer i øverste højre hjørne af din regning.

  4. Indtast din Mailadresse.

  5. Klik på Videre.

  6. Vælg nu Betalingskort og indtast Kortoplysninger.

  7. Klik på Godkend.



Betal din regning manuelt

Får du en regning med posten, koster det 49,00 kr. pr. regning.

Betalingsfristen for regninger med manuel betaling er 14 dage. Betalingsdatoen kan variere fra midten til slutningen af måneden.

Vær opmærksom på, at hvis du betaler med girokort via din netbank, tager det 2-4 bankdage, før vi kan se din betaling.

Hvis din forbindelse er lukket på grund af manglende betaling, genåbner vi forbindelsen i løbet af 24 timer efter modtagelsen af betalingen.

Hvis du i stedet betaler via vores online betalingsside, genåbner vi forbindelsen inden for 30 minutter. Find vores online betalingsside her.

Hvis din forbindelse helt er opsagt, skal du kontakte YouSee for at få forbindelsen genoprettet.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?