Brug altid det medfølgende HDMI-kabel!
Oplever du udfald i tv-kanaler eller sort skærm, så kan det skyldes det HDMI-kabel, som du har forbundet tv-boksen til dit tv med.
Her i guiden får du to gode råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig med at få dine tv-kanaler tilbage, hvis du mangler én eller flere af dem.
Tv-boksen laver selv en kanalsøgning og opdaterer sin liste med tv-kanaler. Det gør den når den har været slukket. Derfor skal du som det første prøve at genstarte tv-boksen.
Genstart din tv-boks
Ofte skal der faktisk ikke mere end en genstart af din tv-boks til at fikse din forbindelse.
Sluk din tv-boks på tænd/sluk-knappen.
Vent 10-15 sekunder.
Tænd tv-boksen igen.

Tjek, om dine kabler skal udskiftes
Det er derfor vigtigt, at alle dine kabler er af høj kvalitet. Det betyder, at de er ordentligt afskærmede og holder forstyrrende stråling ude. Hvis kablerne er over to år gamle eller er blevet beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.
Du bør spørge en fagmand i din lokale elektronikbutik til råds om at finde de bedst mulige kabler.
Læs mere om kabler og stråling
Stadig problemer med dine tv-kanaler?
Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.
Husk, at du kan benytte YouSee Play-appen på mobil og tablet eller play.yousee.dk på pc indtil problemet er løst.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.