Vi anbefaler, at du forbinder tv-boksen til din router med et netværkskabel. Det giver dig den mest stabile forbindelse. Og kan afhjælpe problemer med dårligt billede og lyd.
Det gør du ved at slukke den bagpå. Vente 10 sekunder og tænde den igen.

Prøv at slukke for programmer eller andet, der bruger internetforbindelsen. Dit fjernsyn kører over din bredbåndsforbindelse, så hvis der fx er flere, der streamer film samtidigt med, at du ser fjernsyn, så kan det gå udover billedkvaliteten og resultere i pixelering og hakkende lyd.
Du kan teste hastigheden på din bredbåndsforbindelse her.
Hvis det hjælper at slukke for de øvrige programmer, kan du overveje, om du skal opgradere din bredbåndshastighed.
Oplever du udfald i tv-kanaler eller sort skærm, så kan det skyldes det HDMI-kabel, som du har forbundet tv-boksen til dit tv med.
Brug derfor altid de originale kabler, vi har sendt dig. Og sørg for, at de ikke sidder løst.
Her kan du få hjælp til, hvordan din tv-boks skal være sat op.
Virker det stadig ikke?
Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.
Du kan se tv via YouSee Play-appen på mobil og tablet eller på play.yousee.dk, indtil problemet er løst.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.