YouSee hjælp

Tv-arkiv eller Start forfra giver fejl på min tv-boks?

Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så har vi samlet nogle tips, der forhåbentlig kan fikse problemet.

I denne artikel vil du kunne gå hjælp til både Humax YS4000 og Humax YS5000.

imageYS5000
Humax YS4000YS4000

Hvis din forbindelse mellem tv-boks og modem er forbundet via wi-fi, så kan problemet være, at forbindelsen til modemmet ikke er stabil.

Vi anbefaler at modemmet er anbragt så frit og så højt som muligt og gerne så tæt på tv-boksen som installationen tillader det.

Hverken tv-boks eller modem bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, da dette kan forstyrre signalet.

Skyldes fejlen rækkevidden på dit wi-fi netværk, kan du forbedre dit wi-fi netværk med vores WiFi booster. Klik her og læs mere – samt få hjælp til opsætning.

Har du stadig problemer, så prøve at slukke og tænde din tv-boks eller nulstille. Følg guiderne herunder.



Sluk og tænd din tv-boks

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse problemet end en genstart af din tv-boks.

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på eller på stikkontakten hvor tv-boksen er tilsluttet. Vent så 10-15 sekunder og tænd igen.

YS4000-Tænd-sluk



Nulstil din tv-boks

Hvis det ikke hjælper at genstarte, så skal du prøve at nulstille din tv-boks.

Når nu nulstiller din tv-boks, så går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer

  1. Vælg Menu på din tv-boks fjernbetjening

  2. Vælg så punktet Indstillinger i menuen til venstre

  3. Vælg System

  4. Vælg så Gendan fabriksindstillinger

  5. Du skal nu bekræfte, at du vil gendanne fabriksindstillingerne ved at vælge OK.

Humax_Gendan_Fabriksindstillinger

Din tv-boks vil nu genstarte. Når den er startet op igen, vil den være nulstillet.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?