YouSee hjælp

Sådan løser du fejl med optagelser på din Humax tv-boks

Hvis din forbindelse mellem tv-boks og router er forbundet via wifi, så kan problemet være, at forbindelsen til routeren ikke er stabil.

Vi anbefaler at modemmet er anbragt så frit og så højt som muligt og gerne så tæt på tv-boksen som installationen tillader det.

Hverken tv-boks eller router bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, da det kan forstyrre signalet.

Skyldes fejlen rækkevidden på dit wi-fi-netværk, kan du forbedre det med vores WiFi Booster. 


Sluk og tænd din tv-boks

  1. Sluk på tænd/sluk-knappen bag på eller på stikkontakten, hvor tv-boksen er tilsluttet.

  2. Vent 10 sekunder og tænd tv-boksen igen.

image


Nulstil din tv-boks

Hvis det ikke hjælper at genstarte, skal du nulstille din tv-boks. Når du nulstiller din tv-boks, går den tilbage til standardindstillingerne.

  1. Vælg Menu på din fjernbetjening

  2. Vælg Indstillinger i menuen

  3. Vælg System

  4. Vælg Gendan fabriksindstillinger

  5. Tryk OK

  6. Din tv-boks genstarter og er bagefter klar til brug.

Humax_Gendan_Fabriksindstillinger

Har du stadig problemer? Så kontakt os her.



Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?