Brug altid det HDMI-kabel, som vi har sendt dig.
Så er du nemlig sikker på, at eventuelle udfald eller sort skærm ikke skyldes dit kabel.
1. Genstart din tv-boks
Det gør du ved at slukke den bagpå eller på stikkontakten, hvor tv-boksen er tilsluttet. Vente 10 sekunder og tænde den igen.
![YS4000-Tænd-sluk](/hjaelp/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Fdtcyb9axb0au%2F5rTFvSmwq3BZ0ZeTOqxb6c%2Fa7802f206c1bde85488e94ecc698cfc7%2FYS4000-T_nd-sluk.png&w=3840&q=75)
2. Tjek, om dine kabler skal udskiftes
Det er vigtigt, at dine kabler er af høj kvalitet og afskærmede, så de holder forstyrrende stråling ude. Hvis de er mere end to år gamle – eller beskadiget – så beskytter de ikke nok mod stråling. Og vi anbefaler, at du skifter dem.
Her kan du læse mere om kabler og stråling.
Virker det stadig ikke?
Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.
Imens du venter på, at dine tv-kanaler kommer tilbage, kan du bruge YouSee Play-appen på mobil og tablet. Eller play.yousee.dk på din computer.