YouSee hjælp

Sådan gør du, hvis din Humax tv-boks har mistet internetforbindelsen

Boksen har mistet forbindelse til internettetSkift valg

Vi anbefaler, at din router er anbragt så frit og så højt som muligt – og gerne tæt på tv-boksen.
Hverken tv-boks eller router bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, fordi det kan forstyrre signalet.

Genstart dit udstyr

  1. Genstart din router og vent på, at den er online igen.

  2. Sluk din tv-boks på Tænd/sluk-knappen bag på boksen. Vent 10 sekunder og tænd den igen.


Fejlbeskeder

Hvis du får en fejlbesked i menuen, hvor der er en sky med en streg over, betyder det, at der ikke er forbindelse til YouSee. Og du kan kun se live tv.

Internet Afbrudt
  1. Tjek, at din internetforbindelse virker. Fx med en computer eller din mobil.

  2. Når tv-boksen har forbindelse igen, får du besked på skærmen.

  3. Tryk OK på din fjernbetjening.

YouSee Fejl

Fejlen er hos os. Og vi arbejder på at løse det.

  1. Genstart din tv-boks, når fejlbeskeden er væk igen.

  2. Når tv-boksen har forbindelse igen, får du besked på skærmen.

  3. Tryk OK på din fjernbetjening.

Billede 3
  1. Genstart din internetforbindelse. Hvis ikke det virker, skal du nulstille din router.

  2. Sluk din tv-boks og nulstil din router.

  3. Tænd din tv-boks, når du har forbindelse til internettet igen.


Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?