Vil du se eller betale din regning? Det gør du nemt i Mit YouSee.
Når du opsiger dit abonnement, laver vi en slutopgørelse på din sidste regning.
Det er typisk en kreditnota, fordi du har betalt dit abonnement forud.
I løbet af fire hverdage efter abonnementet er lukket.
Du skal have de penge tilbage, som du har betalt forud for dit abonnement.
Har du haft forbrug, der ikke var inkluderet i dit abonnement, skal det afregnes.
Får du en regning inden opsigelsesdatoen, skal du betale den som normalt.
Få dage efter abonnementet er lukket, får du en slutopgørelse, hvor du får de penge tilbage, du har betalt for meget.
Hvis vi har dit CPR-nummer eller dine kortoplysninger, får du automatisk dine penge udbetalt til din NemKonto i løbet af 10 hverdage.
Har vi ikke dit CPR-nummer eller dine kortoplysninger, kan du bestille udbetalingen i Mit YouSee.
Log ind i Mit YouSee og tjek, om du har regninger, som ikke er betalt. Du kan betale dem direkte derinde.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe dig.