YouSee hjælp

Forbered dit teknikerbesøg

Vil du ændre eller aflyse teknikertiden?

  • Ændre: Brug linket i den sms, vi har sendt dig.

  • Aflys: Send en sms til 20 31 02 02 med teksten AFLYS.


Vi har to typer teknikeraftaler:

  • Teknikeren ringer.

  • Teknikeren kommer på besøg.

Fælles for aftalerne er, at du skal være hjemme på det aftalte tidspunkt. Også selvom teknikeren ringer til dig – det kan nemlig være, at du skal hjælpe med at teste, når vi fejlretter.

  • Teknikeren ringer til dig cirka 30 min før ankomst.

  • Sørg for at være hjemme, hvis arbejdet skal foregå indenfor. Ellers skal du betale for, at vores tekniker er gået forgæves.

  • Der skal være en myndig person på adressen.

  • Sørg for, at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som teknikeren skal undersøge.


Du skal selv betale for fejlretningen, hvis fejlen er på:

  • Udstyr, der ikke er fra YouSee.

  • Udstyr, der er gået i stykker pga. tordenvejr, vandskade eller uheld.

  • Ledninger efter afleveringspunktet (ledningen udefra og ind i huset).

  • Et kabel, der er gravet over på din grund.

  • Den samlede regning for et teknikerbesøg kommer ikke nødvendigvis på den førstkommende faktura, da der kan være nogle dages behandlingstid.

  • Du kan læse meget mere i vores abonnementsvilkår.


Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?