Vil du ændre eller aflyse teknikertiden?
Ændre: Brug linket i den sms, vi har sendt dig.
Aflys: Send en sms til 20 31 02 02 med teksten AFLYS.
Vi har to typer teknikeraftaler:
Teknikeren ringer.
Teknikeren kommer på besøg.
Fælles for aftalerne er, at du skal være hjemme på det aftalte tidspunkt. Også selvom teknikeren ringer til dig – det kan nemlig være, at du skal hjælpe med at teste, når vi fejlretter.
Teknikeren ringer til dig cirka 30 min før ankomst.
Sørg for at være hjemme, hvis arbejdet skal foregå indenfor. Ellers skal du betale for, at vores tekniker er gået forgæves.
Der skal være en myndig person på adressen.
Sørg for, at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som teknikeren skal undersøge.
Du skal selv betale for fejlretningen, hvis fejlen er på:
Udstyr, der ikke er fra YouSee.
Udstyr, der er gået i stykker pga. tordenvejr, vandskade eller uheld.
Ledninger efter afleveringspunktet (ledningen udefra og ind i huset).
Et kabel, der er gravet over på din grund.
Den samlede regning for et teknikerbesøg kommer ikke nødvendigvis på den førstkommende faktura, da der kan være nogle dages behandlingstid.
Du kan læse meget mere i vores abonnementsvilkår.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe dig.