Har du spørgsmål i forbindelse med din brug af YouSee Musik, eller er der noget, du er i tvivl om? Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål her på siden:
Har du et nyt mobilabonnement, så er YouSee Musik inkluderet.
Er du i tvivl om dit abonnement indeholder YouSee Musik, kan du logge ind på Mit YouSee og kigge under inkluderede fordele for din mobil.
Du kan kun lytte til musik på én enhed af gangen. Lytter du fx til musik på en mobil, og logger du så ind på en anden mobil og starter et nummer, så stopper musikken på den første mobil.
Kontoen kan tilknyttes lige så mange enheder, du ønsker, så du fx kan skifte mellem at høre musik fra din mobil og computer.
Du kan begynde at bruge YouSee Musik, så snart dit YouSee mobilabonnement er aktivt. Altså fra den dag dit simkort er aktiveret, og du har signal fra os.
Nye albums og numre er tilgængelige på YouSee Musik samme dag som den officielle udgivelsesdato. Hvis der er musik, du ikke kan finde, skyldes det sandsynligvis, at vi ikke har rettigheder til det.
Ja, det kan du. Med de gældende roamingregler i EU, kan du bruge den data der er inkluderet i dit abonnement - dog max 20 GB - i 36 lande i Europa. Se de 36 lande her.
Du kan også bruge YouSee Musik udenfor EU, men her vil du blive opkrævet for dataforbrug. Vi anbefaler derfor, at du bruger YouSee Musik i offline tilstand, så du undgår at blive opkrævet for ekstra data.
Du kan maksimalt tilføje 1000 numre til en playliste. Det svarer til ca. 60 timers musik på én playliste.
Det sker, at rettighederne til sange eller kunstnere bliver trukket tilbage af pladeselskaberne. Hvis det sker, kan du ikke længere finde sangene på YouSee Musik.
Nogle gange sker det, at enkelte sange bliver fjernet fra bestemte album, i de tilfælde, kan du prøve at søge sangen frem fra et andet album. Den kan være tilgængelig i en ny version.