Har du problemer med at optage eller tilgå optagelser på din tv-boks, så kan du finde hjælp her.
Sluk og tænd din tv-boks
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstartsproces:
Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.
Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.
Nulstil din tv-boks
Hvis det ikke hjælp at genstarte skal du prøve at nulstille din tv-boks.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer.
Vigtigt! Dit tv skal være tændt når du starter nulstillingen af din tv-boks, men din tv-boks skal være slukket.

Tænd tv-boksen ved at bruge Tænd/sluk-knappen på bagsiden af boksen.
Vent ti sekunder. Sluk og tænd så hurtigt tv-boksen på Tænd/sluk-knappen.
Dette gentager du tre gange.
Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.
Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte YouSee.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.