YouSee hjælp

Har du problemer med at streame via Chromecast?

google-chromecast-ultra

En god forbindelse giver den bedste streaming

Når du streamer via vores YouSee Play-app, får du den bedste oplevelse, når du har så meget af din internetforbindelse til rådighed som muligt.  

Det kan altså være en god ide, at slukke for andre ting, som også bruger din forbindelse, hvis du oplever problemer med at afspille via Chromecast.

Du skal også være opmærksom på, at YouSee Play kun understøtter Chromecast 2. generation og frem.


Der er ikke forbindelse mellem din app og Chromecast.  

  • Prøv at lukke appen – og genstart evt. din mobil eller tablet. 

  • Åbn appen og tryk på Chromecast-ikonet igen.  

  • Chromecasten kan også genstartes ved at tage strømmen på den kort.

Jeg har problemer med indbygget Chromecast
Hvis dit tv har indbygget Chromecast, er den afhængig af tv-producentens software. Det betyder desværre også, at vi ikke kan garantere, at du kan afspille vores YouSee Play-app derigennem. Prøv at kontakte din tv-producent.  





Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?