YouSee hjælp

Smartwatch FAQ

Smartwatch FAQSkift valg

Spørgsmål og svar omkring Smartwatches


Det er navnet på det abonnementstilkøb, der gør det muligt at dele dit mobilabonnement mellem dit ur og din mobil. Med et smartwatch-abonnement fra YouSee kan du lade telefonen blive hjemme, når du skal løbe en tur.

Nej, det kan du desværre ikke.

Ja. Du skal som minimum have Android 6.0 eller iPhone 6S med iOS1.3

Du skal have et nyere YouSee-mobilabonnement for at kunne bestille et smartwatch-abonnement hos os. Med nogle af vores mobilabonnementer får du smartwatch-abonnementet til 0 kr. Med andre skal du betale 30 kr. for det.

Se, hvilke abonnementer der inkluderer et smartwatch-abonnement.

Mange af vores abonnementer er inklusive et smartwatch-abonnement til 0 kr.
Se abonnementerne her.

Hvis det ikke er en del af dit abonnement, koster det 30 kr.

Nej, du kan opsige abonnementet når som helst.

Ja, det kan du sagtens. Men du skal ikke bruge datadeling for at bruge dit smartwatch.

Ja, det kan du godt.

Ja, det kan du på en lang række destinationer – se dem her.
Hvis du vil bruge dit smartwatch, uden din mobil er tændt, skal den have været online i landet, inden du slukker den.

Hvis dit smartwatch er blevet stjålet, skal du huske at frakoble forbindelsen mellem din telefon og dit ur. Det gør du via appen Watch på din telefon.

Er du i den forbindelse nød til at opsige smartwatch abonnementet skal du kontakte kundeservice.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?