Her i guiden får du to gode råd, som i de fleste tilfælde kan hjælpe dig med at få dine tv-kanaler tilbage, hvis du mangler én eller flere af dem.
Genstart dit udstyr
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks
Sluk dit modem på tænd/sluk-knappen.

Sluk din tv-boks på tænd/sluk-knappen. Har du flere tv-bokse, skal du også slukke dem.

Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når @-lampen lyser konstant, skal du tænde for din tv-boks. Har du flere tv-bokse, skal du vente med at tænde dem.
Kan du se tv som normalt på hovedboksen, kan du tænde for de andre tv-bokse.
Nulstil din kanalrækkefølge
Det kan tit hjælpe at nulstille din kanalrækkefølge og sætte den tilbage til standardopsætningen.
Tryk Menu på din fjernbetjening til tv-boksen.
Vælg Indstillinger og herefter Kanaler.
Vælg Skift rækkefølge.
Vælg Gendan standard, og tryk Gem.
Tryk på Menu, og vælg Se tv.
Stadig problemer med dine tv-kanaler?
Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.
Husk, at du kan benytte YouSee Play-appen på mobil og tablet eller play.yousee.dk på pc indtil problemet er løst.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.