YouSee hjælp

5 tips til at få dine tv-kanaler igen på din Cisco tv-boks

Cisco tv-boksSkift valg

Her har vi samlet en række tips til, hvordan du kan finde dine tv-kanaler igen.

  1. Tjek, om der er driftsforstyrrelser på din adresse
    De kan nemlig være årsagen til, at dine kanaler er forsvundet.
    Er der driftsforstyrrelser på min adresse?

  1. Kan du komme på internettet?
    Tjek, om du kan komme på internettet med fx din computer. Du kan nemlig ikke se tv, hvis din internetforbindelse er nede.
    Hjælp, jeg har mistet min internetforbindelse.

  1. Har du valgt den rigtige HDMI-indgang på dit tv?

    • På fjernbetjeningen til dit tv, skal du trykke på knappen Source eller Input.

    • Vælg den HDMI-indgang, som din tv-boks er tilsluttet.

  1. Genstart din tv-boks

    • Start med at slukke din router. Brug tænd/sluk-knappen på siden.

    • Sluk din(e) tv-boks(e). Brug tænd/sluk-knappen bag på boksen.

    • Tænd din router igen. Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde den tv-boks, som er koblet til routeren.

    • Hvis kanalerne er tilbage, kan du tænde for dine andre tv-bokse.  

  1. Tjek, at kablerne sidder som de skal

    • Brug de kabler, du fik, da du bestilte tv hos os. 

    • HDMI-kablet forbinder din tv-boks og dit tv. 

    • Netværkskablet forbinder din tv-boks og din router.

Mangler du stadig dine kanaler?
Ring endelig til os– så kigger vi på det.

Imens du venter på, at dine tv-kanaler kommer tilbage, kan du bruge YouSee Play-appen på mobil og tablet. Eller play.yousee.dk på din computer. 

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?