Vi har samlet en række råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig, der oplever, at din tv-boks er blevet langsom.
Tænd og sluk dit udstyr
Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse indtil hovedboksen er tændt.
Slet indhold på tv-boksen
Hvis tv-boksens harddisk er fyldt, så vil det gå ud over tv-boksens ydeevne, så det kan godt være derfor, at den er langsom. Du kan derfor prøve at frigøre plads på harddisken ved at slette noget indhold.
Luk programmer, der bruger internet
Prøv at slukke for programmer eller andet, der optager båndbredde. Din tv-boks kører nemlig over din bredbåndsforbindelse, og hvis der eksempelvis er flere, der streamer film samtidigt med, at du ser fjernsyn, så kan det have betydning for, hvordan tv-boksen opfører sig.
Hvis det hjælper at slukke for de øvrige programmer, kan du overveje om du skal opgradere din bredbåndshastighed, så den passer til dit behov.
Har du stadigvæk problemer, så skal du kontakte YouSee.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.