Sluk din router på tænd/sluk-knappen.

Sluk din tv-boks på tænd/sluk-knappen.
Hvis du har flere tv-bokse, skal du også slukke dem.

Tænd routeren igen – og afvent at @-lampen lyser konstant.
Tænd din hoved-tv-boks.
Hvis du kan se tv på den, kan du tænde resten af dine tv-bokse.
Prøv at slukke for programmer eller andet, der bruger internetforbindelsen. Dit fjernsyn kører over din bredbåndsforbindelse, så hvis der fx er flere, der streamer film samtidigt med, at du ser fjernsyn, så kan det gå udover billedkvaliteten og resultere i pixelering og hakkende lyd.
Du kan teste hastigheden på din bredbåndsforbindelse her.
Hvis det hjælper at slukke for de øvrige programmer, kan du overveje, om du skal opgradere din bredbåndshastighed.
Brug de originale kabler, vi har sendt dig. Og sørg for, at de ikke sidder løst.
Virker det stadig ikke?
Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.
Du kan se tv via YouSee Play-appen på mobil og tablet eller på play.yousee.dk, indtil problemet er løst.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.