YouSee hjælp

Jeg mangler en eller flere af mine kanaler på flere tv

Tjek, om du bruger de rigtige netværksoplysninger

Når du mangler tv-kanaler, kan det skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id. Det afhænger af dit tv, hvordan du indlæser dine kanaler.
Læs her, hvordan du indlæser dine kanaler


Du kan kun se valgfrie kanaler med tv-boks eller et YouSee Kort

Har du et abonnement med valgfrie kanaler, skal du have en tv-boks eller bruge et YouSee Kort for at se de kanaler, du har valgt. Du kan derfor ikke se kanalerne på tv, der ikke har tilkoblet en tv-boks eller et ekstra-kort.
Læs mere om YouSee Kort her

Har du brug for en tv-boks, så kan du kontakte os her.

Viasat Ultra HD-kanalen er en del af mellem- og fuldpakken fra YouSee.
For at kunne se kanalen Viasat Ultra HD, skal du have et UHD TV (Ultra HD tv).
Viasat Ultra HD sendes med en bitrate på 25 Mbit. Så dit tv skal understøtte Ultra HD/4K.


Bruger du antennesplitter eller forstærker?

Bruger du en antennesplitter til at koble flere tv til antennestikket?

Prøv at fjerne splitteren, og saml kablet igen, så signalet går direkte til det enkelte tv. Hvis det løser problemet, er signalet i din bolig ikke stærkt nok til at blive delt mellem flere tv. Du har derfor brug for en forstærker. Den kan du købe i en elektronikbutik.



Virker det stadig ikke?

Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.




Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?