YouSee hjælp

Hvad gør jeg, hvis jeg mangler en eller flere af mine kanaler?

Her i guiden får du to gode råd, som i de fleste tilfælde kan hjælpe dig med at få dine tv-kanaler tilbage, hvis du mangler én eller flere af dem.



Genstart dit udstyr

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks

  1. Sluk din router på tænd/sluk-knappen.

homebox4_on-off_416-ny
  1. Sluk din tv-boks tænd/sluk-knappen.
    Hvis du har flere tv-bokse, skal du også slukke dem.

Digitalmodtager
  1. Tænd routeren igen – og afvent at @-lampen lyser konstant.

  1. Tænd din hoved-tv-boks.

  1. Hvis du kan se tv på den, kan du tænde resten af dine tv-bokse.



Nulstil din kanalrækkefølge

Det kan tit hjælpe at nulstille din kanalrækkefølge og sætte den tilbage til standardopsætningen.

  1. Tryk Menu på din fjernbetjening til tv-boksen.

  2. Vælg Indstillinger og herefter Kanaler.

  3. Vælg Skift rækkefølge.

  4. Vælg Gendan standard, og tryk Gem.

  5. Tryk på Menu, og vælg Se tv.



Stadig problemer med dine tv-kanaler?

Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee

Du kan se tv via YouSee Play-appen på mobil og tablet eller på play.yousee.dk, indtil problemet er løst.



Fandt du ikke svaret du ledte efter?

Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?