I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din Cisco tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstarts-proces:
Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.

Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.
Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.
Bemærk
Selvom du nulstiller din tv-boks, beholder du stadig dine optagelser.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer. Vi viser dig her, hvordan du gør.
Sådan nulstiller du din tv-boks
Dit tv skal være tændt når du nulstiller tv-boksen.
Tænd tv-boksen. Tænd/sluk-knappen sidder på bagsiden af tv-boksen.

Vent 10 sekunder, sluk og tænd så tv-boksen hurtigt på Tænd/sluk-knappen.
Gentag tre gange
Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.
Virker det stadig ikke?
Hvis du fortsat har problemer med dit tv, selvom du både har genstartet og nulstillet din tv-boks, kan du kontakte YouSee.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.