Skal du have repareret dit Sonos-produkt?
Så er det Sonos, der hjælper dig.
Du kan bestille en reparation online eller ved at gå i din lokale YouSee butik
Reparationstiden er cirka 14 dage.
Du får en mail med et link, hvor du kan følge reparationen.
Pak produktet forsvarligt, inden du sender det.
Behold dit simkort - det skal vi ikke bruge.
Hvis reparationen skal udføres under reklamationsretten, skal du vedlægge en kopi af faktura med telefonens IMEI-nummer eller produktets serienummer.
Har produktet tidligere været indsendt, så medsend en kopi af tidligere følgesedler ved ny indsendelse.
Medsend en udskrift af den fejlmelding, der udfyldes via ovenstående link. Indsendes produktet for 3. gang, medsend da alt tilbehør.
Er produktet under 10 dage gammelt fra købsdato, medsend da alt tilbehør og den originale salgskasse.
Vi gør opmærksom på, at ved ingen fejl fundet, væske-, knæk- eller anden fysisk skade, samt afvisning af fremsendt tilbud opkræves et undersøgelsesgebyr på 229 kr.
Det er ikke muligt at få produktet sendt til en udenlandsk adresse efter endt reparation.
Medbring dit købsbevis, så vi kan se, at varen er købt hos os og dækket af garantien. Her står også et IMEI-nummer, du skal bruge ved reklamation.
Meld skaden direkte hos SquareTrade.
Når du melder en skade inden klokken 19 på en hverdag
Så får du leveret ombytningsenhed, den efterfølgende hverdag - hvis enheden er på lager. Den bliver leveret med kurér, som tager den defekte enhed med retur.
Hvis du melder en skade fredag efter klokken 19 og i weekenden
Så får du leveret en ombytningsenhed om tirsdagen. Det gælder i hele EU.
Reparation imens du venter
Nogle gange kan vi reparere på udvalgte værksteder, imens du venter. Hvis det er en mulighed for dig, får du automatisk valgmuligheden, når du anmelder skaden.
Reklamationsret
Som forbruger har du 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.